We,mother Kaco and daughter Saya, are working on dogs and cats conservation activities.This is our activities' blog. We hope to share the information with many people, and we also would like to transmit the information. We started the activities in earnest in 2005. Looking for adopters for 9 dogs which some homeless people were unable to look after let us to start the activities.(ル二さん 訳)

2013年7月5日金曜日

産まれました!(^^)!

昨夜無事に産まれました。



母子ともに元気です(*^▽^*)


心配した帝王切開ではなく自然分娩で出産しました


子育てもしっかりしています

ママ、頑張ったね。お疲れ様

取り急ぎご報告まで



2 件のコメント:

  1. おはようございます。
    昨日はご丁寧な返信ありがとーございました!
    ジャスミンちゃん、ご縁つながるとイイですね♪
    七夕さまがおうちを連れてきてくれますよーに…

    ウェスティーちゃん?無事出産よかったですね(*´∇`*)
    犬猫やから、できるんですかね?
    人間やったら、臨月でめんどくさいからどっかいって…とかないのに( ノД`)…

    返信削除
    返信
    1. ホントですよね。
      命あるものを家族の一員として迎えられない人は生き物を飼うことをしないでほしいです (╥╯^╰╥)涙

      削除