We,mother Kaco and daughter Saya, are working on dogs and cats conservation activities.This is our activities' blog. We hope to share the information with many people, and we also would like to transmit the information. We started the activities in earnest in 2005. Looking for adopters for 9 dogs which some homeless people were unable to look after let us to start the activities.(ル二さん 訳)

2012年6月12日火曜日

いただきました♥

トリミングのお手伝いをしてくださるTさんからた~くさんの援助物資をいただきました。



かわいいハート形のドッグベッド。かじかじして中身を出すのが大好きな子がいるから助かります。

人間用のおやつまでいただきました(これは既におなかの中に…)

Tさん、ありがとうございました。               

1 件のコメント:

  1. すぐボロボロにならないことを祈ります(笑)
    本当にいつも手を貸してくれる人がいて有難いね(^^)

    返信削除