We,mother Kaco and daughter Saya, are working on dogs and cats conservation activities.This is our activities' blog. We hope to share the information with many people, and we also would like to transmit the information. We started the activities in earnest in 2005. Looking for adopters for 9 dogs which some homeless people were unable to look after let us to start the activities.(ル二さん 訳)

2012年4月2日月曜日

被害者たち・・・

今日は私の妹がわんず相手によくやるいたずらの被害者たちのご紹介です。
柴犬の大ちゃん(♂)です。うう~ん、眉毛がとっても凛々しい(笑)
彼は河川敷で大けがをしていたところを母(kaco)が保護しました。野犬に襲われたのでしょうね、血だらけだったそうです。我が家では「へたれ犬」扱いです。雑誌で紹介されてる柴犬そのものなんですよ。

さてさて、続きましての被害者です。

 イタリアングレーハウンドのローリーくん(♂)
思わず吹き出してしまうこの表情。


うん、だいぶ困ってるね。

「かわいそう」とか、「ひどい」と言いながら私も楽しんでいるから共犯者ですかね(;^^)

0 件のコメント:

コメントを投稿